Alle beoordelingen zijn van Thuisbezorgd.nl klanten die besteld hebben bij Cafetaria 't Centrum Terneuzen. Meer weten? Ontdek meer
Johan
25 jun 2026 om 20:36
Goed verpakt maar de snacks smaakte vreemd Vooral de kroketten waren niet lekker We hebben ze niet opgegeten De hamburger was droog
Jan-Willem
2 mei 2026 om 20:33
Er was iets niet aanwezig en hier werd netjes voor gebeld. Snelle bezorging, lekker eten
Tom
19 apr 2026 om 19:11
Altijd op tijd, warm en heel vriendelijke bezorgers!
Jan
3 apr 2026 om 23:49
Snel bezorgd, prima gebakken frietjes, goede hoeveelheid saus.
Matt
2 apr 2026 om 18:33
Heerlijk !!!
Jashwant
20 mrt 2026 om 21:05
Drinken vergeten
Tommy
17 mrt 2026 om 20:42
Best goed warm. Grote hoeveelheid, vers en vol smaak. Prijs kwaliteit een aanrader.