CAFETARIA 'T CENTRUM TERNEUZEN

Recentebeoordeling


4,5 sterren uit 1985 beoordelingen

Alle beoordelingen zijn van Thuisbezorgd.nl klanten die besteld hebben bij Cafetaria 't Centrum Terneuzen. Meer weten? Ontdek meer

25 jun 2026 om 20:36 Goed verpakt maar de snacks smaakte vreemd Vooral de kroketten waren niet lekker We hebben ze niet opgegeten De hamburger was droog
2 mei 2026 om 20:33 Er was iets niet aanwezig en hier werd netjes voor gebeld. Snelle bezorging, lekker eten
19 apr 2026 om 19:11 Altijd op tijd, warm en heel vriendelijke bezorgers!
3 apr 2026 om 23:49 Snel bezorgd, prima gebakken frietjes, goede hoeveelheid saus.
2 apr 2026 om 18:33 Heerlijk !!!
20 mrt 2026 om 21:05 Drinken vergeten
17 mrt 2026 om 20:42 Best goed warm. Grote hoeveelheid, vers en vol smaak. Prijs kwaliteit een aanrader.